מיתוג השירות הייחודי שלכם

חגית הגיעה אלינו עם אתר שלהגדרתה לא עבד לה. מכירים את זה? היום הרבה לקוחות מגיעים אלינו אחרי שעברו כמה נסיונות בשיווק עצמם בעולם הדיגיטלי. גם חגית ניסתה. הניסיון שלה הוכיח שוב את ההבדל הגדול בין הזנקה עסקית בדיגיטל לבין בניית אתרים.

כשאיש עסקים, איש שיווק, איש תוכן, איש ux ומתכנת יושבים יחד- לחשיבה משותפת איך אפשר יהיה לקדם את העסק שלך התוצר נראה אחרת. כל הכובעים האלה ועוד נמצאים אצלנו. ב @פשוט מושלם אנחנו לא בונים לכם אתר. אנחנו בונים את כל התדמית העסקית שלכם, את חווית המשתמש, מנתחים את הלקוחות שלכם ועוזרים לכם להבין טוב יותר את השירות שאתם מציעים.

כאן נתמקד בתהליך המיתוג שעשינו עם חגית. מקווים שהשיתוף שלנו יוכל לעזור גם לכם בתהליך המיתוג. 

אז אחרי ניתוח קהל היעד הספציפי ודיוק השירות והאופי שלה- התחלנו לעבוד על מספר גורמים במיתוג העסק שלה בדיגיטל. עבדנו על לוגו, פונטים, צבעים. המשפט הראשי שמדייק את השירות.

הלוגו של חגית בנוי מחצי עיגול מלא וחצי עיגול ריק. כמו נותן הנחיה מחודשת מראש- כולנו מלאים וכולנו חסרים. בעבודה הטיפולית מתרחש תהליך ההשלמה עם החוסרים שכל אחד מאיתנו הגיע איתם לעולם ותהליך של היכרות והעצמה של החלקים המלאים.

האדם החצוי מאחור, ששולח יד לשלום. כמו עומד מאחורי הענן השחור שהמטופל מרגיש, וחגית מזכירה לו- אני כאן. שולחת לך יד מה שמייצר אמון ובטחון.

הצבעים בקונטרס נעים ומעניין לעין. המונכרום הכחול נבחר בתור צבע בסיס. רצינו ליצור תחושה של תנועתיות וזרימה. לכל מי שמרגיש תקוע בחייו. בחרנו את הזרימה של המים כמאפיין עיצובי. העיגולים שבלוגו קצת מזכירים טיפות מים- כמו חוויות בודדות שבזמן הטיפול מקבלות הקשר אחר וביחד נאספות לשביל דרך חיים. את העומק שהם מייצרים. את הסערות בים וה'סערות בכוס מים'. והכתום- האש החמה אבל נעימה. זה לא אדום של תאווה או יצרים. אבל בכל זאת משדר את החמימות הלבביות והאש שעומדת בין חגית למטופל, ובמטופל- בינו לבין עצמו.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *